Med fuld kontrol opnås ensartede resultater, der beskytter dine kunder og dit brand

Hos Elanco etablerer og gennemfører vi kvalitetsforanstaltninger med det ene formål: at levere ensartede produkter, som lever op til den tillid, du har til os - og dine kunder har til dig.

Vi kontrollerer hvert enkelt trin fra formulering til pakning for at sikre stabilitet i vores produkter. Alle råvarer skal overholde vores fastlagte standarder, og vi gennemfører kvalitetskontrol hos vores leverandører for at sikre, at de lever op til den forventede kvalitet. Strenge kvalitetsforanstaltninger sikrer ensartet partikelstørrelse og konsekvent formulering efter vores nøjagtige specifikationer. Hvert eneste parti analyseres for at sikre, at det indeholder det angivne niveau af aktive stoffer.

Elancos medarbejdere og vores faciliteter afspejler også, at vi gennemfører strenge kontrolforanstaltninger. Alle faciliteter og produktionssteder følger gældende god fremstillingspraksis (GMP). Over 15% af Elancos produktionsmedarbejdere beskæftiger sig udelukkende med kvalitet.

Som kunde hos Elanco får du yderligere styrket din tillid, fordi du ved, at eksterne bureauer kontrollerer Elancos kvalitet.  Elancoprodukter er godkendt til salg i mere end 80 lande og opfylder forventningerne hos hundreder af kunder og snesevis af godkendelsesmyndigheder over hele verden, herunder den amerikanske lægemiddelstyrelse, FDA, Den Europæiske Fødevaresikkerhedsautoritet (EFSA) og Det Europæiske Lægemiddelagentur.

Måske vigtigst af alt: Vi lever op til dine forventninger. Vores kunder ved, hvor vores produkter kommer fra, hvordan de er blevet håndteret - og ikke mindst hvordan de virker. Kvalitetskontroller fra start til slut er med til at reducere kundens risici - forureningsrisici, risici i forbindelse med produktstabilitet og risici vedrørende restkoncentrationer ved import/eksport. Disse interne og eksterne kvalitetsforanstaltninger betyder forudsigelige, målbare resultater fra dine dyr til støtte for dine langsigtede forretningsmål.

Vi forstår værdien af dit brand - og vigtigheden af at beskytte det. Vi har selv en historie at beskytte, en historie, der omfatter mere end 50 år inden for dyresundhed. Denne historie er indbygget i vores brand.  For at beskytte vores kunder og vores historie tager vi ingen risiko, når det gælder vores eget brand - eller dit.